fbpx

Franczyza nieruchomości - otwórz biuro nieruchomości

Skoro jesteś na tej stronie, to znaczy, że myślisz o swoim biznesie. RE/MAX to największa na świecie marka w segmencie nieruchomości, która pozwala uniknąć błędów przy otwieraniu własnego biura. Sprawdź poniższe materiały i umów się na spotkanie z nami. Do zobaczenia.

Ewa Dziedzic

dyrektor RE/MAX Polska
Wysoka jakość świadczonych usług

Filozofia obsługi klienta " Klient na całe życie", standardy pracy, umowy z klauzulą wyłączności, etyka zawodowa.

Globalna marka

Rozpoznawalna marka, nr 1 w branży. Największa na świecie sieć biur nieruchomości. Nr 11 wśród globalnych franczyz magazynu Entrepreneur.

Współpraca

Międzynarodowy system wzajemnych poleceń w ramach całej sieci RE/MAX na świecie. Jasne zasady współpracy w ramach sieci.

Sprawdzony system

Wiarygodny, rozpoznawalny i funkcjonujący od niemal 50 lat, wysoko oceniany przez naszych klientów oraz doceniany przez franczyzobiorców i agentów.

Korzystanie z potęgi

Wielopoziomowy marketing – na skalę globalną (m.in. sponsoring imprez sportowych, masowych, działalność charytatywna, lokowanie produktu, np. w filmach), na skalę regionalną (kampanie reklamowe w mediach, billboardy, akcje społeczne i charytatywne).

Duża niezależność biznesowa

Każde biuro, które w tym modelu może w pełni wykorzystać swój potencjał, kreatywność, umiejętności, doświadczenia właścicieli i agentów.

Marketing

Pomożemy zorganizować marketing Twojego biura. Otrzymasz gotowe rozwiązania i szablony do wykorzystania. Dzięki RE/MAX Polska zyskasz wsparcie specjalistów nie tylko z marketingu internetowego, tradycyjnego, ale również pomoc grafika.

Szkolenia

Poprzez liczne europejskie szkolenia, organizowane przez Akademię RE/MAX, RE/MAX Europe oraz RE/MAX University, pokażemy Ci jak zarządzać grupą agentów, zarabiać i z sukcesem rozwijać biuro nieruchomości.

Wsparcie konsultanta

Każdy z franczyzobiorców może liczyć na wsparcie swojego regionalnego konsultanta. Nie tylko w trakcie uruchamiania biura, ale również na dalszych etapach współpracy.

Konsultanci biznesowi RE/MAX Polska

Joanna Biskupska
Tomasz Ladra

Fundamenty systemu franczyzowego RE/MAX

  • Ukierunkowanie na ludzi – franczyzobiorcy RE/MAX otrzymują dostęp do skutecznych narzędzi sprzedażowych i marketingowych oraz realne wsparcie w wielu obszarach.
  • Globalny zasięg – aktywna współpraca między wszystkimi biurami RE/MAX umożliwia pośrednictwo w obrocie nieruchomościami praktycznie na całym świecie.
  • Pełna samodzielność – każde biuro RE/MAX jest niezależną jednostką franczyzową, która działa na własny rachunek, zapewniając wszystkie korzyści z prowadzenia swojego biznesu.
  • Tylko umowy na wyłączność – jako jedyna sieć, od początku wprowadzenia koncepcji RE/MAX w Polsce, czyli od 2007 roku, stosujemy wyłącznie umowy z klauzulą wyłączności, będące najkorzystniejszym modelem współpracy zarówno dla klienta jak i dla agenta, reprezentującego wyłącznie jego interesy.
  • Transparentność – każde biuro RE/MAX reprezentuje tylko jedną stronę transakcji i tylko od jednej strony pobiera wynagrodzenie.
  • Silni franczyzobiorcy – właściciele biur RE/MAX to osoby ambitne, zmotywowane i przedsiębiorcze, o wysokiej kulturze osobistej, przestrzegające etyki zawodowej.

Kto może zostać franczyzobiorcą?

  • Aktualnie działające biura nieruchomości, które osiągnęły pułap rozwojowy lub zmagają się z problemem wysokich kosztów prowadzenia biznesu.
  • Nowopowstałe biura nieruchomości, którym brakuje wiedzy, doświadczenia, technologii czy sprawdzonego modelu biznesowego.
  • Przedsiębiorcy, którzy planują zmienić albo rozszerzyć profil działalności.
  • Każda ambitna i przedsiębiorcza osoba, która szuka dobrego pomysłu na biznes.

Czego oczekujemy?

  • motywacji, przedsiębiorczości i maksymalnego zaangażowania w prowadzenie biura (zarządzać biurem franczyzobiorca może osobiście lub poprzez zatrudnionego menedżera);
  • wysokiej kultury osobistej i przestrzegania zasad etyki zawodowej;
  • dysponowania kapitałem inwestycyjnym na pokrycie opłaty franczyzowej, zakup wyposażenia biura, obrendowanie lokalu oraz ponoszenie stałych i zmiennych kosztów działalności przez kilka pierwszych miesięcy;
  • dysponowania lokalem własnym lub wynajętym, w samodzielnie wyszukanej lokalizacji (nie musi to być centrum miasta), z dostępnymi miejscami parkingowymi, wykończonym zgodnie z identyfikacją wizualną marki RE/MAX (lokal akceptuje biuro regionalne). Ważne, by biuro było funkcjonalne, wygodne do pracy zarówno dla agentów, jak i dla właściciela biura.

Interesuje Ciebie franczyza RE/MAX?

Zostaw do siebie dane kontaktowe, a na pewno się z Tobą skontaktujemy.

Monika Saniternik